Treća izvedba predstave „Kvar na dvostrukoj peći sa četiri prigušnice“
Jukićevu predstavu gledao poznati hrvatski književnik i kazališni selektor Zlatko Krilić
Sinoć smo u dvorani slatinskog kina imali priliku pogledati treću izvedbu predstave Olivera Jukića „Kvar na dvostrukoj peći sa četiri prigušnice“ u izvedbi slatinskog GAK „Leo Srdoč“. Iako nešto manji, u odnosu na prethodna dva puta, i ovoga je puta odaziv publike bio odličan. Ono što je ovoga puta bilo drugačije je to što je u gledalištu sjedio poznati hrvatski književnik i selektor kazališnih festivala Zlatko Krilić. Naime, voditelj ovog slatinskog amaterskog glumačkog ansambla Oliver Jukić i njegovi članovi, ovisno o brojnim čimbenicima, nadaju se nastupu na godišnjoj smotri najuspješnijih amaterskih kazališnih skupina, 62. Festivalu hrvatskih kazališnih amatera koja će se u svibnju održati u Vodicama.
– Mislim da je bilo super. Ovo je najbolja izvedba do sada, najopuštenija i polako to prerasta u igru što je ustvari i bio cilj svega, -zadovoljno je nakon predstave rekao Oliver Jukić.
Upitan o daljnjim planovima slatinskog amaterskog kazališta Jukić dodaje:
– Sada čekamo vidjeti hoćemo li proći selekciju, možda ćemo nastupiti na Nacionalnoj smotri u Vodicama, a onda krećemo s pripremom za iduće slatinske kazališne večeri u jesen, s nekom novom izvedbom.
Zlatko Krilić smjestio se u posljednje redove slatinskog gledališta i pomno pratio izvedbu predstave.
– Što se tiče odluke da ili ne, večeras ju neću reći jer nije red. U svakom slučaju u predstavi ima jako puno dojmljivih trenutaka. Svi redom glumci amateri koje smo večeras gledali su divni u ovako velikom ansamblu. Uložili su puno truda. Mislim da imaju divnu perspektivu, – rekao je Krilić za Radio Slatinu.
Nakon predstave je uslijedilo upoznavanje i druženje članova GAK „Leo Srdoč“ i Zlatka Krilića. Stiglo je vrijeme i za kratki Krilićev osvrt na glumačke vještine svakog pojedinog glumca pri čemu je bilo i korisnih savjeta.
Jedan od Krilićevih prijedloga, a vezan za daljnji rad slatinskog amaterskog kazališta bio je da se za neku sljedeću izvedbu izabere malo lakša tema, bliža vremenu u kojem živimo a s kojom bi se tada i glumcima bilo lakše suživjeti.
(Tekst i Foto: Tea Kiš Slačanac)