SŠ Marka Marulića Slatina: Modularna nastava u praksi…prvi koraci
Danas su predmetni nastavnici u poljoprivrednoj struci Jasna Asić i Alen Đurasek s učenicima 4. razreda Agrotehničar Srednje škole Marka Marulića Slatina napravili mali korak prema modularnoj nastavi.
Modularni pristup planiranja, izrade i izvedbe kurikuluma u planiranju, organizaciji i realizaciji nastavnog procesa, može biti primjer stoga što svojom fleksibilnošću i uvažavanjem predznanja, interesa i sposobnosti učenika promiče individualizaciju nastavnog procesa utemeljenu na suvremenim nastavnim pristupima i strategijama.
Obilaskom vinarije Stari Podrum u Slatini radom u grupama obradili su nastavnu temu Tehnologija proizvodnje vina – prerada grožđa u vino, u stvarnim uvjetima, izvan učionice.
Nastavnica Jasna Asić tako je učenicima približila spomenutu temu kroz predmet Vinarstvo, a nastavnik Alen Đurasek kroz predmet Gotovi proizvodi u poljoprivredi biljnog podrijetla.
– Na ovaj način učenici razumiju zašto nešto uče, mogu sagledati nastavnu problematiku iz šire perspektive te imaju priliku koristiti prethodno stečena znanja i vještine. Napustivši učionicu i praktikum, djeca su izišla u stvarni svijet, onaj koji ih već sutra čeka, a i nama je ovo jedno novo iskustvo, koje će već sutra, postati potpuno normalno, pravo cjeloživotno učenje, – istaknuli su prof. Asić i Đurasek zahvalivši se vlasniku vinarije Ivanu Halasu na ustupljenom prostoru i enologinji Atoniji Čeme na izvrsnom uvodu i svakoj informaciji koju je podijelila s učenicima.
(mf/Izvor: SŠ M. Marulića Slatina, prof. Alen Đurasek)