Srednja škola Marka Marulića Slatina istovremeno uključena u tri projekta za unaprjeđenje pismenosti
Tijekom siječnja nastavljaju se provoditi aktivnosti koje su započele odobravanjem projekata koji potiču razvoj različitih vrsta pismenosti. Naime, nastavnici i učenici Srednje škole Marka Marulića Slatina aktivno su uključeni u realizaciju triju projekata za razvijanje digitalne, medijske, čitalačke, prirodoslovne, višejezične, multikulturalne i financijske pismenosti. Po tome je Srednja škola Marka Marulića Slatina možda i jedina škola u Hrvatskoj koja je istovremeno uključena u tri projekta unutar natječaja Unaprjeđenje pismenosti – temelj cjeloživotnog učenja koji je financiran iz Europskog socijalnog fonda, a sve uz podršku osnivača, Virovitičko-podravske županije i župana Igora Androvića.
IN MEDIAS ReStart projekt je koji će kroz unaprjeđenje navedenih pismenosti omogućiti provedbu izvannastavnih aktivnosti usmjerenih na pripremu učenika za cjeloživotno učenje. Učenici i nastavnici će tako kroz razne edukacije i radionice unaprijediti svoje kompetencije i znanja, a krajnji cilj je izrada i održavanje školskih digitalnih novina (nositelj projekta je Osnovna škola Matije Gupca iz Zagreba).
Projekt „Glazbenom podukom do digitalne i medijske pismenosti“ želi na pristupačan, zabavan i kreativan način podići digitalnu i medijsku pismenost srednjoškolaca te ih iz konzumenata pretvoriti u proizvođače digitalnih medijskih sadržaja. Nakon obrazovanja nastavnika za e-learning i produkciju audiovizualnih sadržaja, napravit će se e-learning platforma za učenje sviranja četiriju instrumenata i pjevanja za pop i jazz glazbu. Učenici će učiti svirati rabeći on-line sustav te snimati AV materijale o svom napretku koje će zatim podizati na adekvatne online platforme, a krajnji rezultat je osnivanje školskog glazbenog sastava. Nositelj projekta je Glazbena škola Ladislav Račić iz Zagreba.
Stručno usavršavanje 24 odgojno-obrazovna djelatnika iz područja financijske i digitalne pismenosti te podizanje razine financijske i digitalne pismenosti razvojem ključnih kompetencija 160 učenika srednjih škola kroz provedbu izvannastavnih aktivnosti krajnji je cilj projekta Naučimo upravljati novcem kako bismo lakše upravljali budućnošću (nositelj projekta je Strukovna škola Virovitica s 8 projektnih partera na projektu, 7 srednjih škola VPŽ i Virovitičko-podravska županija)
Kako bi se projekti realizirali tijekom prosinca i siječnja u školu su pristizala financijska sredstva te oprema za izvođenje navedenih aktivnosti. Škola je tako dobila električne gitare, bubnjeve, klavijature, pianino, ozvučenje za sportsku dvoranu i bežične mikrofone, prijenosna računala, tablete, iPade, printere, video kameru, diktafone, AV komponente, namještaj te brojnu drugu opremu.
(mf/Izvor: SŠ Marka Marulića)