Škola za život u OŠ Eugena Kumičića Slatina – 2. savjetnički posjet
Kao jedan od procesa koji omogućava provedbu eksperimentalnog programa “Škola za život”, jesu i savjetnički posjeti članova radnih skupina predmetnih kurikuluma.
Tako su danas u Osnovnoj školi Eugena Kumičića Slatina u sklopu 2. savjetničkog posjeta edukaciju pod nazivom „Promjena paradigme poučavanja“ održali članovi radnih skupina predmetnih kurikuluma, Dorotea Buntak, Svjetlana Urbanek, Astrid Čulić i Ana Lopac Groš, a prisustvovala je i Nevija Brstilo iz Osnovne škole Ivane Brlić Mažuranić Orahovica.
Goste je pozdravila ravnateljica škole Božica Majhen zaželjevši im dobrodošlicu. Edukaciji koja se sastojala od općeg dijela i dvije radionice, prisustvovali su učitelji koji rade u 1., te 5. i 7. razredu fizike, kemije i biologije i stručni suradnici prijavljeni za provođenje eksperimentalnog programa, te učitelji koji trenutno nisu u eksperimentalnom programu ali o njemu žele naučiti nešto više.
Gosti su se za trajanja edukacije osvrnuli na dosadašnje aktivnosti vezane uz provođenje kurikuluma, ali i ponudili neke nove smjernice vezane za provođenje programa. Članovi radne skupine pomogli su u razumijevanju profesionalnog razvoja, korištenju digitalnih alata i poticanju razvoja vlastitih kompetencija. Podijelivši s nastavnicima svoje ideje, iskustva i primjere dobre prakse spremno su odgovarali na pitanja i nedoumice.
Tijekom radionice pod nazivom Razvoj kompetencija učitelja za 21. stoljeće, sudionici su nastojali povezati kompetencije učitelja 21. stoljeća s kompetencijama učitelja koji provodi kvalitetne pedagoške prakse, te prepoznati važnost evaulacije: vlastitog rada kao učitelja, komunikacije s učenicima i kolegama.
Cilj ove radionice bio je upoznati učitelje s kompetencijama kojima bi trebali ovladati za uspješno učenje i poučavanje danas i u skoroj budućnosti.
Na radionici Aktivno učenje, sudionici su mogli opisati korake u procesu aktivnog učenja, objasniti različite strategije, metode i tehnike koje pospješuju aktivnu ulogu učenika, opisati vlastitu ulogu i ulogu učenika u procesu aktivnog učenja.
Cilj ove radionice bio je analizirati dosadašnji način učenja i poučavanja i objasniti aktivnu ulogu učenika u tom procesu.
U sklopu eksperimentalnog kurikuluma učenici su dobili besplatne udžbenike i tablete na korištenje, a škola će biti opremljena suvremenim nastavnim sredstvima i pomagalima u vrijednosti 200.000 kn koji će omogućiti modernu nastavu i pripremiti učenike za izazove na tržištu rada.
(mf/Foto: Mihaela Feldi)