NASLOVNICAOD SVEGA POMALO

Projektni dan u OŠ Josipa Kozarca Slatina

U osnovnoj školi Josipa Kozarca Slatina održan je Erasmus+ projektni dan s temom „Učenici 21. stoljeća“.

Projektni dan održan je u okviru Erasmus+ projekata ”Be the change…you want to be!”, „We little XXI century explorers… ready to map and code our territory“ i „Mathematica regina omnium scientiarum et – learning path to success “, a sudjelovali su svi učitelji i učenici matične i područnih škola.

U sklopu Projektnog dana učenici i učitelji su uspjeli povezati tri različita Erasmus+ projekta koja provodi OŠ Josipa Kozarca te su s ponosom ostvarili ciljeve Erasmus+ projektnog dana kroz brojne projektne radionice koje su bile kreativne, raznolike i svrhovite, a obuhvaćale su sljedeće aktivnosti:

  • suvremenim metodama rada učenici prikupljaju, proučavaju te grafički prikazuju statističke podatke o demografskim i socijalnim promjenama u svojoj regiji, zemlji, Europi i širom svijeta
  • motivirani genetikom učenici saznaju odgovore na pitanja vezana uz ljudsko podrijetlo i bioraznolikost te čimbenike koji utječu na nasljednost
  • prikaz prirodnih i umjetnih materijala i njihov utjecaj na okoliš
  • praktične radionice izrade dekoracija od recikliranih materijala – izrada mozaika od starih flomastera, izrada cvjetova ruže od kartonskih kutija za jaja, izrada srca od rola toaletnog papira, izrada mirisnih lutaka s lavandom od stare tkanine, izrada slika od piljevine i suhog lišća, izrada maski od recikliranih materijala, ukrašavanje ekovrećica, izrada čaša od recikliranog papira
  • predavanje i radionicu „Razvrstavanje starog otpada“ koje su održali predstavnici Slatina koma
  • radionicu izrade spremnika za otpad (Papirka i Petka)
  • istraživačku nastavu o vodi i potrošnji vode
  • izradu kućice za ptice od starog zvučnika i dasaka te hranilica za ptice
  • radionicu recikliranja papira
  • istraživanje i pisanje biografija aktivista za zaštitu okoliša
  • proučavanje 3D animacije – energija kao pokretač žive i nežive prirode
  • oblikovanje reljefa od glinamola i plastelina na šperploči ili tvrdom kartonu
  • snalaženje na reljefnoj karti (prepoznavanje zadanog reljefnog oblika)
  • plan dijela grada – crtanje pomoću pametne ploče na hamer papiru
  • snalaženje na planu mjesta
  • snalaženje pomoću tumača znakova
  • grafičko kodiranje i dekodiranje – jezik strelica, kodiranje imena u ASCII binarnom kodu, u ASCII konverteru provjerili točnost pisanja binarnim kodom
  • radionica izrađivanja narukvica i ogrlica od perli binarnim kodiranjem (3 boje: 1,0, razmak)
  • animacija imena u aplikaciji Scratch
  • korištenje digitalnih alata: plickers, lerning apps i word wall i tako su upoznali : Zavičajni muzej, dvorac Drašković, crkvu sv. Josipa i Stari podrum
  • izrada reklame o pjenušcu Slatinski biser na latinici i glagoljici, kratak novinarski izvještaj o održanoj degustaciji slatinskog pjenušca, zanimljiv slogan kojim se promovira kvalitetu slatinskoga pjenušca na latinici i glagoljici, o sekvoji i Starom podrumu pišući glagoljicom oblikovali su plakat na koji su glagoljicom ispisivali pojmove vezane uz kulturno-povijesne spomenike
  • služenje krivinometrom za mjerenje udaljenosti na kartama
  • istraživanje i prezentacija podataka o vjerskim, kulturnim i prirodnim spomenicima grada
  • izrađivanje puzzle u obliku kocaka sa slikama spomenika grada Slatine
  • vježbanje logičkog razmišljanja uz kodiranje i igru
  • igra u labirintu, praćenje uputa i davanje smjera na engleskom jeziku uz kodiranu abecedu
  • sviranje s boomwhackerima pomoću kodova u bojama
    (Mihaela Feldi/Izvor: OŠ J. Kozarca, Anita Jukić, učiteljica Matematike i Informatike)

Možda će vas zanimati i ...

Back to top button