Prijatelji životinja i ove godine provode kampanju „Obitelj na more, a pas na ulicu?!”
Udruga Prijatelji životinja i ove godine tradicionalno provodi ljetnu kampanju „Obitelj na more, a pas na ulicu?!” kojom se šalje jasna poruka protiv napuštanja ljubimaca prije godišnjih odmora te se potiče mikročipiranje.
Kampanja ovoga puta nosi i konkretnu „financijsku“ poruku neodgovornim vlasnicima o tome da je izbjegavanje mikročipiranja pasa kažnjivo novčanim iznosom i do 6000 kuna te ih poziva na odgovorno ponašanje.
Situacija u kojoj je, protivno zakonskim obavezama vlasnika, nemikročipirano oko 30 posto pasa, pridonosi povećanju broja napuštenih životinja, osobito u ljetnim mjesecima za vrijeme godišnjih odmora te znatno opterećuje gradske proračune.
Osim samih životinja ispaštaju i odgovorni građani – porezni obveznici čijim se novcima financira zbrinjavanje napuštenih životinja i rad skloništa.
U sklopu kampanje Prijatelji životinja, u suradnji s Udrugom gradova, izradili su informativni letak o obvezama skrbnika pasa prema Zakonu o zaštiti životinja.[divider]