DOGAĐANJANASLOVNICA

OŠ Špansko Oranice uvjerljivo najbolja na 9. otvorenom ekipnom natjecanju iz matematike

U organizaciji slatinske udruge matematičara „Suma“ u ponedjeljak, 7. studenog u prostorima restorana „Duhan“ u Slatini, održano je 9. otvoreno ekipno natjecanje iz matematike. Na natjecanju je sudjelovalo 188 natjecatelja iz sedam osnovnih škola: OŠ E.Kumičić i OŠ J.Kozarac iz Slatine,  OŠ V.Nazora iz Virovitice, OŠ P.Preradovića iz Pitomače, OŠ D.Pejačević iz Našica, OŠ „Luka“ iz Sesveta i OŠ „Špansko“ iz Zagreba. Natjecalo se u ekipama od četiri učenika u tri kategorije: 4. razredi, 5. i 6. razredi te 7. i 8. razredi. Svaki tim je dobio 45 matematičkih zadataka, a kako bi sve uspjeli riješiti, osim poznavanja matematike,  bio je potreban i timski rad.

„Svrha svega ovoga je popularizacija matematike i znanosti i da bi učenici što kvalitetnije mogli nastaviti svoje školovanje“- rekla nam je učiteljica matematike Ljiljana Peretin. Također je naglasila da je natjecanje prvenstveno organizirano za učenike slatinskih osnovnih škola, ali isto tako se želi pokazati učenicima da se u drugim sredinama matematika kvalitetno radi i da uvijek postoji prostor za napredovanje i razvijanje stečenih znanja i vještina.

Najbolje ekipe nagrađene su medaljama koje su sponzorirali iz arhitektonskog ureda Arhis d.o.o te prigodnim matematičkim knjigama o geometriji  koje je osigurala Školska knjiga.

Čestitke i medalje najboljima uručio je zamjenik gradonačelnika grada Slatine Miroslav Venus.

Rezultati su sljedeći:

4. razredi:

  1. ROMBOVI – OŠ V. NAZOR – 735 bodova
  2. KRUŽNICE – OŠ ŠPANSKO ORANICE – 690 bodova
  3. TROKUTI – OŠ J. KOZARAC – 660 bodova

 

5. i 6. razredi:

  1. LAGRANGE – OŠ ŠPANSKO ORANICE – 705 bodova
  2. SIMPSON – OŠ LUKA SESVETE – 675 bodova
  3. HILBERT – OŠ ŠPANSKO ORANICE – 660 bodova

 

7. i 8. razredi:

  1. D’ALEMBERT – OŠ ŠPANSKO ORANICE – 870 bodova
  2. PASCAL – OŠ LUKA SESVETE – 780 bodova
  3. TAYLOR – OŠ ŠPANSKO ORANICE – 705 bodova

(mt / foto: mt, rt)


Možda će vas zanimati i ...

Back to top button