Gradska razvojna agencija Slatine organizirala radionicu na temu „Digitalni marketing“
Gradska razvojna agencija Slatine jučer je u prostorijama Posjetiteljsko-interpretacijskog centra EPIcentar Sequoia u Slatini organizirala radionicu na temu „Digitalni marketing“.
Radionicu je održala doc.dr.sc. Ana Pap Vorkapić, docent na Katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.
Na početku radionice sve je ukratko pozdravio v.d. ravnatelja Jurica Culej koji je istaknuo važnost teme digitalnog marketinga kao velikog izazova u stvaranju dodane vrijednosti poduzetnika te sve veće potrebe intenzivnog korištenja mogućnosti digitalne tehnologije.
Kroz radionicu su se mogle saznati sve informacije o važnosti teme digitalnog marketinga, strategijama marketinga, oglašavanju na društvenim mrežama, segmentaciji tržišta te drugim procesima i aktivnostima koje obuhvaća područje digitalnog marketinga.
Radionica je održana u sklopu projekta „Razvoj mreže poduzetničkih potpornih institucija (PPI) putem Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) – Faza 2″ koju provodi HAMAG-BICRO, a član mreže je i Gradska razvojna agencija Slatine.
Gradska razvojna agencija Slatine priprema i radionicu na temu „Analiza financijskih izvještaja“ namijenjenu mikro, malim i srednjim poduzetnicima. Radionica će se održati u utorak, 27. lipnja s početkom u 18:30 sati u Posjetiteljsko-interpretacijskom centra EPIcentar Sequoia u Slatini.
Za sve informacije zainteresirani se mogu obratiti Gradskoj razvojnoj agenciji Slatine na adresu Trg sv. Josipa 10, e-mail: info@gras.com.hr, tel.:033/400-414.
(mf/Izvor: GRAS)