Druga strana očekivanja vrijedna istraživanja: Turistička zajednica Grada Slatine predstavlja novu komunikacijsku strategiju
Nakon predstavljanja novog vizualnog identiteta, Turistička zajednica Grada Slatine nastavlja svoju strategiju pozicioniranja Grada kao poželjne domaće destinacije za odmor, jedinstvene po raznolikoj ponudi.
Slatina nastavlja u smjeru promocije Grada kao turističke destinacije te je, nakon vizualnog identiteta, predstavljena i nova komunikacijska strategija koju su razvili Turistička zajednica Grada Slatine u suradnji sa Gradom Slatinom, odnosno predsjednikom Turističke zajednice i gradonačelnikom Slatine Denisom Ostrošićem.
Novi slogan Grada Slatine je „Druga strana očekivanja“, a u sklopu strategije je predstavljena i nova promotivna kampanja. Ovim aktivnostima Turistička zajednica Grada Slatine nastavlja najavljenu novu eru komunikacije baziranu na destinacijskom menadžmentu te tržišnim trendovima.
Vizualni identitet je kao prvi korak nagovijestio raznolikost Slatine i svjež pristup TZG Slatine u aktivnostima razvoja i promocije. Moderan i prepoznatljiv logotip spaja dvije prepoznatljive boje grada, između kojih se naslućuje mnoštvo tonova, poput brojnih sadržaja u Slatini. Cilj je bio naglasiti kako Slatina ima što ponuditi, od prirodnih ljepota, kulturnih manifestacija do pustolovnih aktivnosti i gastronomije. Sve je to u Slatini povezano u jedinstven spoj koji je, baš zbog elementa neotkrivenosti, pretvara u mjesto koje razotkriva nove, neočekivane doživljaje.
Kreativna ideja nove strategije i kampanje bazira se na dualnosti, konceptu uočljivom u grbu Grada. Dualnost mjeseca i zvijezde te žute i plave boje prvo je iskorištena u logotipu, a sada je pretočena u kreativni koncept na kojem se bazira promotivna kampanja.
Poigravanjem s dualnošću i raznolikim ljepotama, novi slogan poziva posjetitelje da izazovu svoja očekivanja i otkriju što sve Slatina nudi. Pritom se uvijek naglašavaju prirodne ljepote kao što su npr. Papuk i najpoznatija hrvatska sekvoja te kulturna ponuda poput Dana Milka Kelemena ili Slatinskog ljeta. Kako bi se pokazalo bogatstvo slatinske ponude te njena širina, u skladu s konceptom dualnosti u promotivnoj kampanji se uvijek koriste dva motiva.
Kontrast dva elementa slatinske ponude pretočen je u poziv na otkrivanje ‘svega između’: pustolovine i opuštanja; kulture i prirode; trekkinga i domaćih zalogaja. Strategija obuhvaća i prilagođenu komunikaciju za online medije, predviđajući više online aktivnosti kroz ciljano oglašavanje publici i suradnje s influencerima.
„Za diferencijaciju Slatine od ostatka ponude Slavonije potrebno je jasno pozicionirati našu destinaciju i pri tome koristiti sve potencijale kroz ujednačen ton komunikacije, a sve s ciljem veće vidljivosti na tržištu. Ovom komunikacijskom strategijom učinili smo povijesni iskorak prema izgradnji prepoznatljivog identiteta i iskreno vjerujemo da ćemo potaknuti interes potencijalnih gostiju. Strategija je samo temelj za daljnje aktivnosti i očekujemo da će se u narednom periodu konceptu prilagoditi svi dionici u turističkom lancu vrijednosti, kao i da će ga prihvatiti lokalno stanovništvo. Ozbiljno smo pristupili projektima za koje smo sigurni da će u bližoj budućnosti donijeti konkretne rezultate i povećati konkurentnost turističkog sektora. Vrlo je važno naglasiti da su predstavnici naših članova u tijelima turističke zajednice izrazito motivirani za konstruktivan rad, stvorili smo pozitivnu atmosferu i smatram da smo svi zajedno uspjeli donijeti jedan novi poduzetnički pristup. Potpora Grada Slatine je i ovaj put bila ključna za uspješnu realizaciju ovog projekta.“ – rekao je Jurica Bosak, direktor TZG Slatine. (mk)