Dravska priča u finalu natjecanja MIXX za najbolje digitalne kampanje
Zaintrigirati i educirati potencijalne goste, pozvati ih na interakciju, nagraditi njihovo znanje još prije nego što dođu u destinaciju i pri tom imati neočekivane protagoniste – tako je izgledala digitalna kampanja za Posjetiteljski centar Dravska priča u Noskovcima koja je krajem prošle godina imala sjajne rezultate na društvenim mrežama i web stranici centra. Njezinu kvalitetu potvrđuje i ulazak u finale prestižnog natjecanja MIXX za najbolje digitalne kampanje u organizaciji Hrvatske udruge društva za tržišno komuniciranje (HURA).
Kao rezultat uspješne suradnje TZ Virovitičko-podravske županije, Javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom Virovitičko-podravske županije koja upravlja Posjetiteljskim centrom Dravska priča i marketinške agencije MinusMinus Agency, našla se u društvu najboljih u najznačajnijoj kategoriji Brand Awareness kampanja.
„Postav centra usmjeren je na interpretaciju bioraznolikosti, pa su u fokusu kampanje bile životinje. Na webu Dravske priče ovi su simpatični stanovnici područja uz Dravu na drugačiji način interpretirali zanimljivosti i educirali posjetitelje, a oni su svoje znanje mogli testirati u online kvizu kojeg je osmislila najpopularnija hrvatska kvizašica Morana Zibar. Oni koji su točno odgovorili na svih deset pitanja osvojili su besplatno piće dobrodošlice u Dravskoj priči“, ističe Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije, koja s nestrpljenjem očekuje Dane hrvatskih komunikacija u Rovinju početkom travnja kada će se saznati tko je pobjednik.
‘Ovaj objekt koji je nekad služio kao ljetnikovac grofa Draškovića, kroz godine rada i ulaganja pretvorili smo u nezaobilaznu destinaciju na atraktivnoj Plemićkoj ruti Slavonije i Podravine. Sada je to mjesto na kojem se na inovativan, interaktivan i svima pristupačan način održivo upravlja prirodnom baštinom. Poučne staze, vrt mirisnih doživljaja, labirint u obliku sove, oporavilište za rode, hotel za kukce, bio-istraživačka stanica, ptičja pjevaonica, hostel s 34 ležaja, tematski uređeni prostori, multimedijalni sadržaji, vožnja bicikla, veslanje u kanuu, šetnja uz Dravu…, odličan su odabir za ljubitelje prirode, zdravog života, pustolovine i rekreacije, a sve vam to može ponuditi Dravska priča.’ ukratko je opisala ravnateljica javne ustanove za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom Virovitičko-podravske Tatjana Arnold Sabo.
Kreativna kampanja u kojoj su glavni protagonisti životinjice, a u virtualnom kvizu posjetitelji odgovaraju na pitanja poznate kvizašice Morane Zibar, rezultat je uspješne suradnje TZ Virovitičko-podravske županije, Posjetiteljskog centra Dravska priča i MinusMinus Agency. (TZ VPŽ)